Rasked suhtlusolukorrad
Sisukirjeldus
Koolituse eesmärk on arendada osalejate oskusi ja teadmisi raskete olukordade ennetamiseks ja lahendamiseks töö- ja eraelus. Käsitletakse stressi haldamist, nii klientide kui ka kolleegidega suhtlemist ning keeruliste suhtlusolukordadega hakkamasaamist.
Kestus
Kuus akadeemilist tundi (6 x 45 min)Koolitaja
Ebeli Pirso, Koolituskorralduse OÜ juhataja ja koolitajaTeemad
• Rasked olukorrad.
• Keeruline inimene – miks ta nii käitub?
• Emotsionaalne kirjavahetus. Empaatia roll.
• Konfliktiolukordade ennetamine ja lahendamine.
• Piiride seadmine.
• Negatiivsete emotsioonidega toimetulek – viis tehnikat.
• Stressi ennetamine ja maandamine.
• Oma vaimse tervise hoidmine.
Meetodid
Loeng, arutelud, vestlused, individuaalsed ja rühmatööd. Koolitus toimub vabas, lõbusas ja töises meeleolus, mis aitab kaasa ulatusliku materjali jälgimisele ja kinnistumisele ning mõjub motiveerivalt.